راهنمای گردشگری قو سفر

سبکی نوین در راهنمای گردشگری شهر های ایران و جهان

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ آریا
بازار سنتی زنجان

بازار سنتی زنجان

بازار زنجان از جمله بازار های قدیمی و سرپوشیده ایران است که در اوایل دوره قاجار ساخته شد و مرور زمان مسجد ها، سرا ها و گرمابه ها به این بازار افزوده شد. واقع شدن زنجان در شمال غرب ایران و قرار گیری در مسیر جاده ابریشم و داشتن هوای سردسیر، بازار زنجان را به بزرگترین بازار سرپوشیده ایران بدل کرده است.

ادامه مطلب...
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا
شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ آریا
سفر به استان مازندران

سفر به استان مازندران

کجا بریم؟

این بار همسفر "قو" شوید به استان مازندران

مازندران، یکی از زیباترین استان های ایران واقع در شمال کشور که غنی از فرهنگ و تمدن و همین طور جاذبه های گردشگری است. پرجمعیت ترین شهر آن ساری است که مرکز استان نیز هست.
مازندران استانی بر کرانه ی دریای خزر، هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران است.

Sari Mosque

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا
سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ب.ظ آریا
سفر به استان زنجان

سفر به استان زنجان

کجا بریم؟

این بار همسفر "قو" شوید به استان زنجان

شب های زنجان

شهر زنجان، مرکز استان زنجان است و از لحاظ تاریخی گفته میشود بنای این شهر در زمان اردشیر بابکان ساخته شده است و در آن زمان نام "شهین" یعنی منصوب به شاه به آن اطلاق میشده است. در لغتنامه ی دهخدا هم در سرواژه ی شهین چنین نوشته ‌است: «شهین نام شهر زنگان است و معرب آن زنجان باشد و گویند این شهر را اردشیر بابکان بنا کرده ‌است.»

عمارت ذوالفقاریعمارت ذوالفقاری (موزه مردان نمکی)

استان زنجان نیز مانند دیگر استان های ایران، غنی از فرهنگ و تاریخ و تمدن است. در این استان بسیاری از بناهای تاریخی و فرهنگی و جاذبه های طبیعی وجود دارد.

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۴ ۱ نظر
آریا

سرآغاز

(قو سفر) نام این وب سایت جوان است که با امید کمک به گردشگری و همسفر شدن با عاشقان سفر تاسیس شده است. هدف اصلی از ایجاد این سایت، قوی کردن رابطه ی میان انسان ها و سفر بوده و این سایت امیدوارانه به راه خود ادامه می دهد تا به جایگاه خودش برسد و به هدف خود دست یابد.

شخصیت اصلی این سایت، یک پرنده است، پرنده ای زیبا و مهاجر و عاشق سفر!

ما در اینجا همسفر ” قو ” خواهیم شد و قو راهنمای سفر ما خواهد بود و به هر کجا که سفر می کند، ما را با آن دیار، آشنا می سازد. “قو” هرهفته  به مکانی جدید سفر می کند و مارا با خود به پرواز در می آورد.

راهنمایی او، چهار قسمت اصلی دارد که ابتدا با عنوان “کجا سفر کنیم و کجا بریم؟” شروع به توصیف مکان جدیدی برای سفر میکند. سپس در قسمت “چطور بریم؟” قو از نحوه ی رسیدن به آن مکان برای ما می گوید و در “چی بخوریم؟!” از غذای ها آن محل تعریف می کند و در قسمت “چی بخریم؟” از اقتصادی ترین بخش سفر یعنی سوغات و کالا هایی که می توانیم بخریم سخن می گوید!

امیدواریم شما نیز همسفر ما باشید و در این راه به ما کمک کنید.

شما همچنین می توانید مطالب خود را مانند متن و عکس هایتان برای ما ارسال کنید تا با نام خود انتشار پیدا کند.

ایمیل: Kahroba.vt@gmail.com

تماس با من


۱۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۴
آریا